Welkom op mijn reisblog!

19 november 2018 - Moerkapelle, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger

Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik vanaf december 2018 tot april 2019 werken en reizen in Australië. Aangezien er een nogal groot tijdverschil is (in Australië is het 10 uur later) zal het lastig zijn om goed contact met iedereen te onderhouden. Daarom heb ik besloten een blog te gaan bijhouden.

30 november vertrek ik en na een reis van ongeveer 24 uur zal ik aankomen in Sydney. Vanuit daar reis ik verder met de trein naar Canberra, de hoofdstad. Eenmaal daar aangekomen word ik opgehaald door mijn gastgezin waar ik 2,5 maand zal wonen en werken als au-pair. Na deze periode heb ik nog anderhalve maand de tijd om rond te reizen. Het plan voor nu is dan terug te gaan naar Canberra en vanuit daar door te reizen naar Melbourne. Vanaf Melbourne wil ik langs de oostkust omhoog reizen richting Cairns. Er ligt nog niets vast, dus wie weet veranderen die plannen nog :)

Mijn doel is om ongeveer eens per week een update te plaatsen, maar dit ligt ook heel erg aan het feit of ik überhaupt internet heb (mijn gastgezin woont erg afgelegen).

Je kunt op de hoogte blijven door je in te schrijven voor de mailinglijst, zo krijg je elke keer een mailtje als ik een verhaal plaats. Ik zou het super leuk vinden als jullie je hiervoor aanmelden :)

Liefs Nadia

1. Reislogger:
    8 november 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gerry:
    20 november 2018
    Wat ontzettend leuk Nadia!! Het wordt vast een geweldige tijd! Heel veel plezier met het opdoen van nieuwe ervaringen! Groeten van Gerry
  3. Caroline Oskam:
    28 november 2018
    Succes Nadia! Hoop dat je een mooie en interessante tijd tegemoet gaat!
    Groeten uit Amersfoort,
    Caroline
  4. Evelien:
    28 november 2018
    Hoi Nadia wat leuk dat je naar Australië gaat, wij zijn net terug van onze reis , wij hebben Vivianne en Jochem een bezoek gebracht in Australië . Ze reizen met hun auto heel Australië rond en zijn op dit moment in de buurt van Canberra . Heel veel plezier en ga genieten van dit avontuur.
    Vivianne en Jochem zijn te volgen op polar steps Wereldreis Vivianne & Jochem
  5. Teuny Huizet:
    29 november 2018
    Nadia een hele fijne, leuke tijd in Australië.
  6. Brigitte louws:
    30 november 2018
    Veel plezier en succes in Australië.